Op de personeelsfiche tabblad opdrachten doe je alles die verband houdt met de schoolopdrachten van een personeelslid. Je krijgt er de verschillende opdrachtenpakketten die gemaakt zijn voor dat personeelslid. Standaard wordt de meest recente datum geselecteerd.
Bovenaan kan je de referentiedatum van een bepaald opdrachtenpakket selecteren. Als een pakket nog niet verzonden werd, wordt in het rood “Nog niet verzonden!” vermeld onder de referentiedatum.
Hier kun je volgende handelingen doen, die opgedeeld staan in volgende artikelen:
- Nieuw opdrachtenpakket aanmaken
- Opdrachtenpakket verwijderen
- Opdrachtenpakket manueel als verzonden aanduiden
- Verstuurd opdrachtenpakket opnieuw wijzigen
- Opdracht toevoegen aan opdrachtenpakket
- Opdracht van een opdrachtenpakket wijzigen
- Opdracht verwijderen van opdrachtenpakket
- Melding 'stopzetten opdrachtenpakket' versturen (RL-4)
- Melding indiensttreding - Annulatie indiensttreding - Melding uitdiensttreding versturen (RL-11)
- Melding 'aanvraag InkomstenGarantie-Uitkering' versturen (RL-16)
Wanneer een opdrachtenpakket klaarstaat voor verzending, kun je dit doorsturen naar het departement Onderwijs. Meer hierover in: Communicatie met Edison.
Op datzelfde venster vind je ook alle historiek qua zendingen. Het overzicht (met zendingen) van dit personeelslid, vind je op tabblad (Meer) Edison.
Lees verder: Tabblad Dienstonderbrekingen |