Melding 'rekeningnummer' versturen (RL-14) Afdrukken

Gewijzigd op: Vr, 11 Feb, 2022 om 3:31 PM


Om de melding/wijziging van een (Belgisch of buitenlands) bankrekeningnummer van een personeelslid te melden aan het departement Onderwijs moet je een RL-14 versturen. 

Voorwaarden om een RL-14 te versturen:

Voor de volledigheid vermelden we nog even dat bij het in wachtrij zetten van een RL-9 automatisch ook een RL-14 in de wachtrij wordt gezet. Het is dus niet nodig om apart nog een RL-14 in de wachtrij te zetten voor dat personeelslid.

 

Om een RL-14 in de wachtrij te zetten, ga je naar de personeelsfiche, tabblad start. Daar klik je op het geel lampje die zich in de hoek rechtsboven bevindt van het kader 'Bank'.


Schermafbeelding_2020-03-05_om_11.32.38.png


Vul de correcte geldigheidsdatum in waarop de wijziging in gaat en bevestig. Nu staat dit bericht klaar in de wachtrij om te versturen.


Schermafbeelding_2020-03-05_om_11.07.55.png


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.